ÎTŞ „Informbusiness”, Chişinău,

     Diviziunea de programatori a ÎTŞ “Informbusiness” include o echipă pe proiectare şi elaborare a Web sitr-urilor pe InterNet, numită mai simplu, Web-Studiou, care prestează Web-servicii.

“Web-Studiou” oferă:

     Web-Studioul nostru vă oferă un şir larg de servicii pentru elaborarea, designul şi suportul site-ului Web. În rezultatul dialogului cu comandatarul noi recomandăm acel tip de site, care poate aduce cel mai inalt profit intr-un anumit domeniu de afaceri. După aprobarea sarcinii tehnice şi costului de realizare a proiectului concret, se efectuează prioectarea şi elaborarea site-lui, apoi prezentăm produsul final, care este concurabil după volum şi preţ cu alte site-uri din tematica analogică.
     Proiectăm şi elaborăm site-uri multilingve, de regulă, în română, engleză, rusă. La fel putem elabora şi în alte limbi: italiană, franceză, spaniolă, ş.a.
     Alte laturiă a activităţii Web-Studioul sunt amplasarea site-ului şi promovarea lui. Se propune amplasarea site-ului elaborat pe orice server din lume – cel care este mai convenabil pentru comandatar. Promovarea site-ului elaborat în reţeaua INTERNET este activitate specifică, care se priveşte ca o continuare logică a efortului de prezentare a companiei comandatarului, produselor şi serviciilor lui unei auditorii enorme cum sunt utilizatorii InterNet-ului.

Web-Studioul creează diverse tipuri de web site-uri

     Web-Studioul nostru creeazăa diverse tipuri de web site-uri, incepâand cu site prezentare şi terminand cu alte mai complexe.
     Site prezentare. Scopul unui astfel de site este raspandirea informatiei despre compania şi marca comercială. Un astfel de web site conţine cea mai necesara informaţie pentru clienţi despre compania dumneavoastră: prezentarea companiei, lista de preţuri, adresa, planul, ş.a.
     Site pentru business. Scopul unui astfel de site este publicitatea şi promovarea produselor şi serviciilor dumneavoastră. Un astfel de web site contine cataloage cu produsele dumneavoastră, pretul, caracteristicile, descrierea detaliată, desene şi fotografii.
     Site informational. Scopul unui astfel de site este răspandirea non-stop a informaţiei despre domeniul de activitate a companiei dumneavoastră printre clientii dumneavoastră.
     Site promotional. Scopul unui astfel de site este promovarea. Un astfel de site web contine materiale promotionale dinamice de culori aprinse.
     Magazin on-line. Scopul unui astfel de site este de a vinde marfa dumneavoastră prin Internet; automatizarea proceselor in business. Un astfel de site web contine cataloage cu marfa dumneavoastră, pretul ei, caracteristicile, descrierea detaliata, desene şi fotografii şi un sistem de receptionare şi prelucrare a comenzilor on-line integrat in sistemul automatizat al intreprinderii.
     Internet portal. Scopul unui astfel de site este de a oferi vizitatorilor lui informaţie detaliatăa despre domeniul de activitate a companiei dumneavoastră. Un astfel de portal vă ofera extinse posibilitati pentru organizarea vânzarilor, activitatilor promoţionale şi altor activitţti, ce ţin de marketing.

Suportul şi promovarea site-lui

     Crearea site-ului este o problemă importantă, însă pentru ca site-ul să aducă un profit real, e necesar de activat, de efectuat un suport continuu al lui. Suportul unui site prezintă un serviciu lunar de renovare a informaţiei pe site (adăugarea materialelor noi, renovarea noutăţilor, crearea unor pagini suplimentare, ş.a.), monitorizarea frecventării site-ului de către clienţii companiei, la fel şi analiza apelărilor site-ului cu scopul de identificare şi prognozare a neregulilor cu excluderea lor ulterioară. Aceste operaţii trebuie efectuate de către specialişti profesionişti în dezvoltarea şi suportul proiectelor Web. Specialiştii Web-studioului nostru pot organiza lucrurile astfel ca site-ul dumneavoastră să fie interesant şi popular pentru clienţii potenţiali, ca site-ul să ocupe locuri înalte de rating în motoarele de căutare şi ca site-ul să aducă maxim posibil profit. Acest serviciu include la fel şi latura de publicitate pe InterNet (banere, publicitate contextuală, ş.a.), înregistrarea în diverse cataloage, ratinguri. Această activitate de promovare a site-ului durează 2-3 luni, însă primele rezultate sunt palpabile deja după prima lună.

Optimizarea de căutare a site-ului

     Un complex de măsuri de optimizare a căutării site-ului sunt orientate spre ieşirea site-ului în primele pagini ale celor mai importante motoare de căutare în baza cuvintelor cheie, asociate site-ului.
     Experienţa arată, că mai mult de jumătate de utilizatori ai InterNet-ului găsesc site-urile în rezultatul căitărilor cu motoarele de căutare. Acest fapt este explicabil: toate motoarele de căutare î-şi modernizează algoritmii de selectare şi aranjare, astfel ca site-urile căutate să corespundă cât mai bine cerinţelor utilizatorilor. În afară de aceasta, rezultatele căutărilor sunt mai obiective decât publicitatea pe Internet, întrucât deţinătorul site-ului nu poate achita plăţi pentru apariţia pe primele pagini., ci poate numai moderniza structura şi conţinutul site-ului, cu alte cuvinte, se numeşte optimizare cu scopul majorării relevanţei solicitărilor de căutare.

Exemple de site-uri, elaborate de Web-Studioul “Informbusiness”


     Situl www.trans-electro.ru - site de promovare a sistemelor electronice de comandă pentru troleibuze

     Situl www.generalconsult.md - site de promovare şi prestare a consultaţiilor juridice

     Situl www.titan-construct.ro – site de promovare şi comercializare a materialelor de construcţie en-gross şi en-detail.